amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Thursday, July 28, 2011

Saya Jumpa Dr Gigi 3

I had my 3rd appontment with the dentist. My friends temankan. Appoinment kali ni I kena cabut gigi.

2batang gigi ok!




Bye bye gigi.

Tyme cabut mmg xsakit la. sbb dye bagi kebas mulut...rase cam besar mulut padahal tak pun.

So skang I rase dah jadi part of konco-konco jack sparrow.gigi rongak wei!

For the time being, I gelak sopan..senyum pun sipu-sipu..ayu gitu. yela..tak nak la nampak tak de gigi.


Over..Takde la sedahsyat ini.

InsyaAllah...dah elok sikit gusi ni,ahad ni dah boleh cabut lagi 2. Bukan pe, selagi tak pasang braces selagi tu lah nampak hodoh sangat.huhhhu.


Aye aye captain! Ooooo...who lives in d pineapple under the sea...bla..bla..bla..


Bulan puasa leh cabut gigi ke?

3 comments:

mira blur said...

saya tak suka doktor gigi...BENCI sesangat...

saya sanggup tahan sakit lagi dari pergi cabut,,huahuauhhuu

wahida said...

aku takut jumpa doktor gigi...serius!!

respek kat ko...ko hebat!!

Salwa said...

i pun takut gak.dgn dorongan member2 dapat la i branikan diri.