amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Saturday, December 15, 2012

Dapat Kalender 2013 free!


Semalam tengok cerita The Hobbit kat Summit Subang. Cerita ni sanagt panjang ok. 2 jam setengah. Jalan cerita not bad, sangat mengikut buku The Hobbit. Nasib baik saya dah pernah baca dulu. Tapi tak ingat sangat dah sebab baca pun 4 tahun lalu tak silap. Sesape nak tengok cerita ni tengok la dulu cerita Lord of the Ring, baru ada feeling. Nanti tak rasa apa-apa lak bile tengok. Rugi tiket.


Sebabkan beli popcorn Combo 3, dapat la free kalender 2013. Yeay! Leh plan tuk tahun depan.

Cite pasal rumah sewa plak.

Dari 5 jadi 4. Huhu. Minggu ni salah seorang housemate saya akan berpindah ke Jengka sebab dia dah dapat kerja kat sana. Tahniah kat beliau. So, sekarang kami dalam misi mencari housemate baru. Taknak la bayar untuk 4 orang je. Mahal sangat pulak rumah sewa nanti. Kelmarin dah ada seorang datang tengok-tengok rumah. Hari ni orang lain pula datang kali ni bawa famili sekali. Memang habis kemas dah rumah ni. Dah lama rumah tak sekemas ini. Hehe.




No comments: