amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Sunday, December 9, 2012

Sayang by Shae

Sangat suka lirik lagu ni. Nak sampaikan kepada yang tersayang. Hehe. Jiwang pulak akhir-akhir ni.

Sayang by Shae

Sayang apa khabar dengan mu

Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu

Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku

Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku

Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu

Percaya sayangku
Jaga hatimu untukku
Ku menyayangimu

Semangat hidupku
Ku tetap untukmu
Cintaku selalu milikmu



Perlu ke nyanyi main gitar post kat youtube?? Hehe. No need la. Gitar pun dah lama tak pegang. Nak pulak satu dunia dengar vokal giler 'mantap' ni kan. Nyanyi kat dapur je la (kawin ngan orang tua kah) Hohohoo.

Petang ni ada kenduri kawan rapat degree kami. Dah jadi isteri orang dah dia kan. Alhamdulillah.


No comments: