amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Wednesday, December 12, 2012

12 12 12

You can only get what you want if you are not afraid of getting it. So, be strong and go get it!

12 12 12

Mesti ramai orang kahwin hari ini kan. Tahniah tahniah kat depa. Semoga semua pengantin baru bahagia berkekalan hingga akhir hayat. "Awak bile lagi?" Ini la soalan orang tak berhenti tanya. Saya sendiri tertanya-tanya benda yang sama. No one knows. Sedang meruntuhkan boundaries di depan. Saya sedang aiming pre viva bulan depan ni. Berdoa sangat Dr Malik bagi lepas permohonan saya ini.

Radio hari ni semua pasang lagu-lagu 90-an. Mengimbau kenangan sekolah rendah. Tah pape entah masa kecik dulu. Pakai baju comot-comot. Makan je kerja. Eh, makan tu, sekarang pun banyak makan juga. Hehe. Dulu-dulu suka mengarut dengan kakak dan adik, kumpul stiker NSync la, Spice Girl la, Britney la. Semua lagu kitorang hafal. Fan kot. Siap berebut dengan adik nak lekat stiker dalam album. Westlife pun kitorang minat giler masa tu. Stiker Titanic pun nak. Wat der wat der~

No comments: