amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Thursday, April 10, 2014

Peristiwa Malam Tadi

Malam tadi hujan lebat sungguh. Sekali dengan kilat dan guruh. Dah lama rasanya tak hujan macam tu. Roomate saye cuti, so kebetulan tidur sorang. Takut juga dengan kilat dan guruh kuat. Saya pun tutup muka dengan selimut. Tiba-tiba....
.
.
.
.
Tiba-tiba rasa ada tangan memegang kaki saya. Apa lagi, melompat saya atas tilam. Saya dah fikir dah hantu ke, kucing ke, lipas gergasi ke..
.
.
.
.
.
Rupe-rupenyer, housemate saya. Dia nak tumpang tido sebelah sebab dia pun takut kilat. Huhu. Buat terkejut orang je. Dia pun terkejut sebab saya terkejut. So, masing-masing terkejut.
Dia pun tidur la sebelah. Lelaplah kami. Lega rasa bila ada teman di sisi.hehe.

Menjelang pagi, saya tanyalah housemate saye lagi sorang, dia kate dia pun takut sebenarnya semalam. Dia pun ingat nak tumpang bilik. Rupe-rupenyer dalam rumah tu semuanya takut kilat. Hihi.

Tak sangka dah besar macam ni pun takut kilat lagi. Korang takut ke??? Ngaku je laaa.hihi.


No comments: