amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Sunday, November 4, 2012

Pakai kasut ada tanda harga.

Pernah tak pakai kasut ada tanda harga lagi kat kasut tu. Hehe. Itu yang berlaku kat saya hari ni. Huhu.
Siang tadi jalan-jalan dengan Ada kat Setia City Mall, Setia Alam.
Biasa bila beli kasut mesti nak terus pakai. Satu nyer sebab tak sabar nak pakai.hehe. Lagi satu kalau saiz tak sesuai boleh terus tukar hari tu juga. Tapi tadi boleh pulak terlupa nak cabut tanda kat kasut tu. Dah la tanda kat tepi, kalau kat bawah takde la nampak sangat. Nasib baik terus balik rumah tak singgah mana-mana. Hihi. So silly. Sampai rumah baru perasan tu pun Ada yang tegur.
Poster lab iMade pun alhamdulillah dah siap. Boleh print esok. Cuti sekolah dah nak dekat. Para cikgu sangat sibuk sekarang. Minggu depan jugak student UiTM kembali. Sibuk balik la Shah Alam ni.
Jom gi pasar pagi stadium esok. Hehe.

No comments: