Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Tuesday, November 6, 2012

Survive more

Kecewa, resah dan gelisah. Ingatkan dapat sambung kerja sini lagi dua bulan. Rupa-rupanya tidak. Sebab supervisor dah janji dengan orang lain. Tu lar. Hari tu dia offer 4 bulan saya yang ambil risiko nak 2 bulan je. (sebabkan waktu tu tak tahu keadaan macam ni). Sekarang kan dah takde rezeki. 

 Huhu. Nape la saya ambil 2 bulan je.

Ada hikmahnya kot. Nampaknya saya kena survive untuk 2 bulan akan datang without any income. InsyaAllah dapat la saya fokus pada thesis saya untuk dua bulan akan datang. Lagipun sejak saya kerja ni, kurang sikit thesis saya bergerak sebenarnya. Ingatkan boleh buat dua kerja satu masa, rupa-rupanya tak. Entah UPTA boleh apply lagi tak. Kalau boleh untuk sebulan pun takpe. Saya sanggup. Ya Allah, murahkanlah rezeki kami dengan rezeki yang Engkau berkati.



No comments: