Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Wednesday, November 21, 2012

My beloved family.

Work. Work. Work. Hidup ni untuk kerja je ke. Bukan kan. Kerja ni tanggungjawab yang harus dilaksanakan. Tapi kehidupan pun kena ambil kira juga. Jangan asyik kerja je, keluarga tak diendahkan. No..no..no.. that's not the right thing to do. Kerja sampai bile takkan habis. Asalkan mak ayah kita bahagia. Dan diri sendiri juga bahagia. Jadi part timer ni penat jugak sebenarnya. Tapi saya tak boleh mengeluh. Bersyukur sebab tak semua orang dapat peluang ini. Tapi, saya sempat buat kerja tesis saya waktu malam dan hari minggu. So packed! Tak sabar nak tunggu gaji masuk, balik kampung jumpa mak ayah. Setiap pagi sampai je Subang I mesti nak call mak. Anak mak kah saya. No lah. Kite je yang paling jauh. Adik-beradik lain semua kat Ipoh je. Adik saya, Aizat operate tangan hari tu sebab patah. Tu pun saya tak dapat nak balik tengok dia. Bila tanya dia macam mana, dia tu jenis jawab bersahaja pastu suka tukar topik. Sabar jelah! Insyirah dan Irdina (my nieces) pun dah lama tak jumpa. Rindunyer kat semua orang!


Si bijak bestari, Insyirah (anak kakak).

Apoi (abang saya) yang agak 'workaholic' dan aizat, si kuat makan tapi jiwa bercita-cita tinggi.

Dema...dema..

1 comment:

iKhRam said...

jangan risau
rasanya semuanya faham

adakala
mak ayah kita lebih faham darikita memahami diri kita sendiri..