amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Thursday, September 29, 2011

Open House

Lunch free hari ni. Kami gi open house Pn Kartini. First time pergi rumah dia. Dia pun baru pindah. Sunway Kayangan. Cantik rumah-rumah kat situ. Kalau la ade rezeki kan, nak duduk rumah macam tu.hehe. Sedap masakan yang puan sediakan. Dia memang pandai masak. Kalau jamuan lab tu, memang dia lah chef. Ade nasi bukhari, roti jala, karipap special (ade telur rebus kat dalam dan sangat besar karipap tu), koktail, air moden sikit ey (tak main air sirap dah, air kotak krisantinum). Puan Karitini ni anak ramai, 6 orang tak silap kecil-kecil lagi diorang. Orang kate anak ramai murah rezeki, senang zaman tua nanti. Anak dia semua comel chubby-chubby, rajin tolong mak layan tetamu (bagi kotak air ngan straw kat akak-akak).

Kenyang. Kenyang. Balik fakulti terus rasa ngantuk. Apa lagi, dengan persetujuan ramai, sebulat suara memutuskan untuk pulang awal. Hehe. Tambah-tambah lagi Dr takde, dia gi Hong Kong ikut aktiviti kolej Mawar.

Esok jamuan raya Postgraduate Society pula. :D

6 comments:

Bigdaddyz said...

sedap karipap tu kan...

Suhami Ahmad said...

wah, mesti sonok kan

ejulz said...

sedap je mkn free kan.. heHe

Salwa said...

Bigdaddyz: Sedap2.macam karipap kat IKEA.hehe.

Suhaimi: mesti la.open house kan.

ejulz: mesti2.hehe.

anismelon said...

wahwah..open aus ape lg nie..raye da abis..weeee

Salwa said...

anismelon:open house zulkaedah.hihi.