amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Saturday, January 5, 2013

Tukar lagi.

Hari ni tukar lagi braces. Kali ni Dr Mariati bubuh dawai besi kat gigi depan nak tutup ruang yang ada. Letak-letak je dah rasa betapa kotatnyer la dawai tu.

Setelah setahun berlalu.

So sekarang rasa macam gigi arnab. Dr Mariati cakap, "Gigi awak dah tak perlu pakai lama sangat dah... Dalam 6 bulan lagi ye." What! Ingatkan lagi 3 bulan ke ape. Tapi takpe lagi lama lagi bagus. Takde la kelam-kabut saya nak bayar habis. Hehehe.

Slide belum siap. Pre viva dah nak dekat. Takut!

No comments: