Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Wednesday, January 2, 2013

Fashion Crime

Saya sangat sangat sangat ada masalah tiap kali nak beli baju. Bajet kurang, at the same time nak baju yang perfect sangat la kan. Tambah lagi student macam saya ni. Kepingin baju kerja mahal-mahal. Aduh. Member pun dah tegur asyik pakai baju sama je. Oh no! Mayday~mayday~

Secara jujurnya, saya TAK reti bergaya. Kalau saya bergaya akan jadi Fashion Crime. I love pastel colours; soft dusty pink, sof green and so forth. So baju-baju last year semuanya warna pastel. Pudar-pudar. So, tahun ni warna striking plak. Haha.

Tadi lunch hour saya jalan-jalan kat Sunway Piramid duk mencari baju yang menepati citarasa at the same time bawah bajet. Semua kedai dah takde sale, Jusco pun dah takde sale. Orang lain beli bulan lepas, saya dah masuk new year baru nak beli, memang tak dapat la sale kan. Huhu.

So I skip naik tingkat atas ke Asian Avenue. Hopefully dapat jumpa yang menarik hati jiwa raga. Terserempak baju yang boleh tahan lar....tak pernah pakai sebelum ni. Saya hanya tertarik bila promoter tu cakap beli 2, 50 hinggit. Baloi-baloi. Beli 2 baju RM50. Murah tak murah tak. Hehe. Yang penting baju tu senang tak perlu nak pakai berlapis-lapis. Boleh pakai jalan dan pakai gi kerja. Yap saya sangat berkira bila beli barang. Hehe. Warna hitam legam dan merah menyala. Hehe. Selendang?? Kena beli la pulak. Haigo~~~

Rasa sayang pulak nak berhenti kerja. tapi kena gak demi siapkan tesis secepat mungkin.

No comments: