amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Friday, January 4, 2013

Mengejar Gunung

Guess what what what. Sambung lagi kerja di sini nampaknya. Saya tanya pendapat Dr Malik semalam, dia pun kata tak payah berhenti, teruskan kerja di sini. Sebabkan nanti tidak ada income. Dia pun kata tesis pun ok. Saya bukan apa, rasa risau saja kalau tak dapat bagi masa secukupnya untuk tesis saya. Tapi kalau dah Dr Malik sendiri nasihatkan untuk sambung, dan dia cakap tesis ok, kurang la risau saya ni. Lagipun betul cakap Dr Mandy, "Nanti you takde benda nak buat."

Februari and March. 6 bulan saya di sini. Cepat sungguh masa berlalu. Dr Malik cadangkan saya minta gaji naik. Woo. Boleh ke. Jual mahal pulak kan. Dah la research ni bukan bidang saya. Terasa nak cakap tapi berat kot mulut ni. Huaa. Dr Malik cakap UiTM Tapah nanti nak tambah tenaga pengajar. Nak bagi resume kat Dr Malik, ada rezeki dapat la. Takde tu, usaha lagi.



Laju sungguh masa berlalu. Berubah-ubah perjalanan.

No comments: