amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Monday, January 9, 2012

Sekali Sekala Garang

I garang ke?
Takde la.
Tapi member-member I kate I sejak kebelakangan ni garang lak. Berani nak tegur orang. He~ yeke?
Hehe.

Bersama menegur.

Bukan pe.
I sebenarnya pemalu dan pendiam. Tapi...when it comes to mempertahankan hak, I always stand for it.

I paaaaaaling pantang bila orang tu berlagak hebat dan memandang rendah orang lain. Time tu jugak la I automatically tegur dia depan-depan. Kalau pendam kang tak puas hati. Daripada cakap belakang buang air liur je, baik tegur depan-depan, lebih bermanfaat. Yela. Sampai bila orang camtu nak biar berlagak tak sedar diri. Kena la tegur gak sekali sekala.

Minta maaf la kalo kegarangan saya menakutkan anda.hehe.

1 comment:

ena meina said...

tndkn yg bgus salwa..
kalo ena kt tmpt salwa
ena pon akn grng mcm salwa..heee :)