Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Saturday, August 4, 2012

Suka Yuna!


I'm in love. I'm in love! I'm in love with Yuna music. Her songs are catchy and easy to listen to. She got sweet amazing voice like Lenka. I love Lenka too btw. I can see she's now staying in Europe. And even the people there attracted to her songs. Decorate, Randomly Awesome, Coffee, Live Your Life and many more.

Tu diahh. Nak tiru gaya dia? Berpeluh bahang la pakai kat sini.hihi.

I wonder when she'll be back to Malaysia and continue with her show here. Oh! I love the Terukir di Bintang. Although the lyrics are unlogical to achieve in real life, capai bintang dari langit untuk mu..impossible! But hey..come on it's music. That's what makes music interesting rite. "If you really want to..."-the lyric from Live Your Life song. You can be what you wanna be and that depends on whether or not you really want it. This is the lyrics.

'Live Your Life' by Yuna

Find your lie, don’t hide from what you are
And rise before you fall,
And hope for something more
Live if you really want to

All my life, I’ve been looking for something amazing
It’s almost like I’ve been star gazing
The sky is riding above me
Oh, oh, oh
We were meant for something bigger than this
Don’t ever try to dismiss yourself
Cause you don’t have to lose

All my life, my dreams just seemed so far away
And now it’s like they’re here to stay
I hold it close to me
Oh, oh, oh
We were meant for something bigger than this
Don’t ever try to dismiss yourself
Cause you don’t have to lose
Live if we really want to

Hari ini saya bersama Ada shopping raya sikit di Plaza Alam Sentral. Forst of all, parking memang dah agak dah penuh dan padat. Rasa-rasanya hampir separuh penduduk Shah Alam turun situ. I beli tudung untuk baju raya I. Blue colour. If I'm not mistaken ni pertama kali I beli baju raya warna biru. Bluuueeisshh. Tadi tukar braces, tapi tak tukar warna biru (kawan suruh warna biru, tak nak la, biru sungguh nanti I, I pilih my usual colour, hot red. Sekarang dah rasa tekanan pada gigi, Dr Siti nak tarik lagi gigi ni, susun cantik lagi. Adeh~~berbuka makan benda lembut je la malam ni. I pun laju je gi bazar beli tepung pelita. Sebab ianya lembut dan manis, easy to consume. I memahami orang-orang tua yang takleh makan benda keras sebab takde gigi. Ade geng. Hehehe.

Blue shawl.

I tengok style baju kurung sekarang mesti kena ada hiasan manik. Kalau takde manik tu baju-baju tu nampak sangat biasa dan tak rasa nak beli. Dengan adanya hiasan manik yang berwarna-warni kilau-melilau tebal-setebalnyer, bertambah saham baju tu. I cuba scan and copy masuk dalam otak I ni corak-corak manik tu, mana la tau..ada masa nak try buat sendiri. Hehe.

Paper yang Dr Malik minta hari tu pun baru 50% siap. By this Monday mesti dah siap ready untuk tunjuk kat Dr Malik untuk proses penapisan yang pastinya banyak perlu ditapis. Chaiyok!

1 comment:

[sutera kasih] said...

minat yuna sgt2 !! i mean, minat lagu2 yuna hehe