Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Monday, March 5, 2012

Karenah Anak Saudara

Menjaga anak saudara adalah sangat penat seriously. Dah la manja..yelah. Dia yang paling sulung kan. Bila dah ada adik baby baru, lagi menjadi perangai dia. Suka nak amek perhatian sume orang. Well,kids..nak marah xsampai ati,sayang kan. Nak marah je dia suke nak buat muka comel dia tu.

Urgh..such a photogenic niece.haha.

Well Insyirah, sekarang Insyirah dah ada adik. Nampaknya dia sangat gembira bila adik dia dibawa balik rumah dari hospital. Terus je dia ajak adik dia main. Insyirah..insyirah..baby tu mata pun sikit-sikit je buka. Tak sabor-sabor.

Sekarang kena jaga kakak dalam pantang. Ade sangat la banyak pantang larang orang tua untuk ibu dalam pantang. Terpulang kepada kegigihan diri sendiri nak ikut ke tak.

Yang duduk kat bandar for sure sangat limited nak dapatkan daun-daun herba bagai. So sekarang ni I tengok banyak spa yang menjual herba-herba daun siap dalam peket. Untuk mandi terus je rebus air dengan paket tu. More like uncang teh. Express. Busy macam mana kite ni pun, kesihatan kena la jage. Although buat mane yang termampu lah. Kecantikan bukan sahaja dari segi luaran, dalaman lebih penting. Cantikkan diri dengan amal ibadah dan zikir. Kecantikan itulah yang paling menjanjikan kebahagiaan.kan?kan?kan?hehe.


Alright. Time to continue my research. Seminggu I cuti kat rumah. Macam I pulak dalam pantang.haha.

No comments: