amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Tuesday, September 28, 2010

Selasa Malam Ini

Argh! Bencinya perasaan ini kembali lagi. Perasaan ingin melaksanakan sesuatu lebih dari apa yang saya capai sekarang. Saya sedar usaha yang saya berikan pada waktu ini tidak mencukupi. Rasa tidak puas dengan kerja yang telah dilakukan tiba-tiba muncul. Sangat benci akan perasaan ini. Ecceh...tetiba layan perasaan. Tak tau la kenapa. I would like to move forward. But I don't know how! When! Where! Camni je ke?? Ini je ke?? Urgh...boleh pecah kepala begini. Saya duduk menaip ni tengah nak buang masa tak tahu nak wat apa yang lebih berfaedah lagi dah. Hummmm...kalo ikut kan, tengah melanjutkan pelajaran ini sepatutnya saya membaca, mengkaji berkenaan dengan projek saya. Malas??Yap. memang ada. Sifat malas ni la yang menyuruh saya untuk terus menaip dan membuang masa menaip yang bukan-bukan ini. Makan??dah kenyang dah perut. nak belajar. habis tu? kenapa tak nak start lagi nih? Belajar la wahai diri ku. Haish....monolog lagi.Yap, saya suka monolog dan menaip mengenai perkara yang merepek. Nak tido, awal lagi. Nak lelap mata pun susah. Kalau bangun awal esok pun nak wat apa. Apa yang saya boleh lakukan? Jogging? Impossible...Swimming? Nop. Nak puasa la esok.Hm...........Ha! Dah ade idea. Selalu dapat idea ble menaip kat blog nie. Suke2.
Ape kate saya membaca sebanyak-banyak nya sampai faham dan keluar perkataan 'oooooo....' dari mulut. Itu menunjukkan perkara baru dipelajari dan difahami. InsyaAllah, ada hasilnya nanti. Yap. Gudluck!

No comments: