Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Wednesday, June 25, 2014

Fully Booked Ramadhan

Assalamualaikum wbt...
 

InsyaAllah Ahad ini kita akan menyambut Ramadhan.

Semua orang ingin berbuka puasa pada 1 Ramadhan ini bersama keluarga tersayang. 
Sama lah saye. Tapi apa kan daya, masa dan ekonomi tidak mengizinkan. 1 Ramadhan saya di sini, di perantauan (bajet duk obersi plak.huihui).

Tanggal bulan Ramadhan ini saya akan travel ke hulu ke hilir…kejap ke Shah Alam, kejap ke Ipoh. Tak duduk diam plak

InsyaAllah Jumaat ini akan ke Shah Alam. Time to see my dentist. Dah lama tak jumpa dia. Suppose last month pergi. Tapi sebabkan kat kampong, saya jadi derhaka sikit.huihui. Mesti kena marah nanti.

Asalnyer nak naik bas ke sana. Dah beli tiket dah pun semalam. Tetibe supervisor kawan saya nak jumpa dia juga. Sekarang tengah tunggu confirmation dari supervisor dia. Kalau dia pun nak pergi, saya nak drive je ke sana. Bebas sikit nak buat keputusan. Tiket ni nak try jual. Hopefully ade orang beli. Kalau burn nangis jugak la. Huuhuu.
 

 
Fully booked all weekend.

Mesti ramai orang nak balik kan hujung minggu ni. I hope so. Tolonglah beli tiket saya. huihui..

No comments: