Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Tuesday, May 6, 2014

Minyak Penawar Serbaguna: Mubasyir Herbs Gopeng

Assalamualaikum wbt,

Sini nak cerita sikit pasal minyak angin. Biasa kalau loya atau pening dan sebagainya, mesti cari minyak cap k**** dan seumpamanya.

Apa kata sekarang beralih kepada minyak yang fungsinya sama, tapi dilebihkan lagi dengan bacaan al quran. Minyak penawar serbaguna ini telah diadun dengan bacaan Al-quran dan doa-doa mustajab.

Mengapa air yang dibaca dengan ayat suci al-Quran elok? Pernah saya huraikan di sini:

Minyak penawar ini dihasilkan oleh Mubasyir Herb Enterprise yang bertempat di Medan Gopeng. Haaa....orang Perak tau le kat mane.


Roll-on Minyak Penawar.


Boleh hubungi:
Ustaz Redzuan: 019 5632669

Alamatnyer:
75A Lot 59022, Medan Gopeng 5, Medan Gopeng, 31350 Ipoh, Perak.


Yang duduk jauh, takpe, jangan sedih. Dema ade pengedar berdaftar:
Ustaz Mohamad: 019 2303720
Pn. Noor: 019 2303724

Alamatnye:
No 11, Jalan Damai Budi 2, Alam Damai, 56000 Cheras, Kuala Lumpur 

Harga hanya rm8 sebotol.

Pada pandangan saya, minyak ini sangat bagus. Juga boleh digunakan untuk selesema, pening, sakit sendi, keletihan ataupun gangguan sihir dan jin.


No worries. Ada tanda halal Jakim.

Saya bukan berniaga. Cuma berkongsi apa yang saya rasa bagus untuk semua.

2 comments:

Anonymous said...

Kepada sesiapa yg berminat untuk dapatkan Minyak Penawar Serbaguna ini secara online/ pos blh sms/call/whatsapp/telegram di talian 013-5855410..atau blh kunjungi FB: Mubasyir Herb Online

mamawana said...

Asslm. saya nak Balm Penawar lada HItam dari Mubaysir Enterprise. Ada stok ker? Ada agen KL tak? Cheras