Pages

amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Thursday, May 8, 2014

Perfume Munif Hijjaz Tahan Lama

Saya nak kongsikan di sini, berkenaan perfume Munif Hijjaz.

Saya sudah jatuh cinta dengan perfume ni. Boleh dikatakan peminat setia. Dah setahun lebih saya gunakan perfume ini untuk diletakkan di rumah dan di dalam kereta. Baunya pun segar.

Sesuai diletakkan di dalam kereta, rumah ataupun pejabat. Penutup botol ini diperbuat daripada kayu yang akan menyerap cecair pewangi dan wangilah sekelilingnya. Saya letak dalam kereta saya, satu botol bertahan hampir 4 bulan. Harga pun tak begitu mahal, RM 15 sebotol. Tahan lebih lama berbanding pewangi lain.

Saya paling suka pewangi ini berbanding pewangi kereta yang lain.

Terdapat pelbagai jenis bau. Antara yang paling popular: strawberry, peach flower, vanilla. Banyak lagi bau-bau harum lain.

No comments: