amanpalestin

Dijemput Klik Andai Berkenan ;)

Sunday, June 10, 2012

Feel like a school boy on Sunday

"Why is it I feel like a school boy on Sunday. It's nearly tomorrow and I don't wanna go." - Letters to Juliet.

Hari Ahad...hari Ahad..setiap kali hari Ahad,perasaan tak berapa best mesti ada. Walaupun dah bersedia, tapi perasaan tu tak boleh juga takde. Hari Ahad la hari Bi balik..tinggal la saya di sini meneruskan perjuangan saya di Shah Alam ini. Banyak betul nasihat dan teguran dia bagi. I ni dah la degil, pantang ditegur je hati nak memberontak..hehe. I kena ikut nasihat dia,semuanya untuk menjadikan diri insan yang lebih baik..bukanlah sempurna..tapi lebih baik dari semalam. Hwai-ting!


Tak sabar nak tunggu esok.

2 comments:

Qhaifa Nur said...

begitu jugalah diharapkan hari ini lebih baik dari semalam...

Masz Sidek said...

insya-Allah berusaha kearah yg lebih baik dr sebelumnya...